Potser...massaamicsitot
hola! fa un any, un amic d'un amic meu s'em va declarar, no ens coneixiem gaire i no m'atreia, logicament li vaig dir que no. Però vam començar a quedar i ha parlar i de mica en mica, em anat agafant mes confiança entre nosaltres, ens ho expliquem tot i ens avenim molt, quedem quant ens ve de gust i sempre hi ha molt bon rollo. Fins aquí bé oi?? Doncs ara ve el problema; no se perque quan em parla ho em presenta una de les seves novies em sento incomoda i potser una mica gelosa i tot, no deixo que ell ho noti, es clar, perque li va costar molt oblidarse de mi (cosa que tambe em molesta). No se si n'estic enamorada ho el que sento es molta amistat... per altra vanda,si li haig de dir que l'estimo, m'agradaria que fos veritat, ja que si li dic i realment nomes es amistat, podria deixar-lo molt malament, ja que li va costar molt oblidarme i el que més por em fa, podria trencarse la nostra amistat. A part, a mi em pasa una cosa similar a una noia que ha fet una consulta fa poc, que deia que esta penjadisima d'un noi fins que aconsegueix tenir algo amb ell, i que llavors ja no li agrada. A mi em passa exactament el mateix, i em fa por que el que sento pel meu millor amic només sigui aixo i que em carregui l'amistat... que creieu?
gràsies!!!
InterPersonal

Hola Marisol,
Nosaltres no podem saber què sents! i potser tu tampoc has tingut temps per descobrir-ho. Pel que expliques, teniu molt bona relació d'amistat, però et molesta una mica que tingui nòvia, no?
Espera't uns dies fins que vegis clars els teus sentiments. Aprofita aquests dies per imaginar-te d'aquí un any. Com vols que sigui la vostra relació? T'agradaria que ell fos el teu nòvio? o t'agradaria tenir-lo com a amic? Sabem que és difícil aquest exercici, però a vegades ens ajuda a aclarir els nostres sentiments.
Pensa que tenir gelos d'una amistat, també és força freqüent, i és que sovint tenim por que, amb l'arribada d'una parella, l'amistat es trenqui o es debiliti. Avalua si és aquest el teu sentiment, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
Servei de Consulta Jove
www.consultajove.cat