Atracción o amor ?
Hola,tinc novio i estem super be ara mateix, pero feia un temporada, abans de l'estiu, que no ho estavem massa bé. Ara em començo a sentir a treta per un altre noi, amb cual ens portem molt bé. Amb aquest noi m'imagino un futur, amb el meu novio ara mateix vivim el present i no m'imagu¡ino un futur viven junts i com jo el tinc al cap ja que som bastan diferents amb els justos.
M'agradaria saber que puce fer i el perque em pot passar aixo?
gracies:)
InterPersonal

Hola Laureta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Doncs sembla que has de valorar una mica quin és el teu objectiu, no trobes? Sabem que a vegades hi ha nois que ens enlluernen i semblen molt millor que la nostra parella.... Però valora bé si aquest noi té les característiques que a tu t'agraden.
Sempre pots intentar fer una llista de les habilitats que t'agradaria que tingués la teva futura parella i veure si algun d'ells hi encaixa. O potser no hi encaixa cap dels dos, qui sap?
És important però, que vegis perquè et sents així amb la teva parella, quines coses t'aporta i què trobes a faltar... i sobretot, què et fa pensar que no teniu futur (ja que un element imprescindible en una relació sana de parella és la projecció de futur).
Dóna't uns dies per pensar-hi i veuràs com aniràs prenent una decisió ;)
Una abraçada
www.consultajove.cat