Com li dic a la meva mare que no m'estimo?
Hola. Sempre he volgut dir-li a la meva mare que no m'estimo i que no m'agrada el meu cos, però mai m'he atrevit a fer-ho. Tinc moltíssima confiança amb ella peró tinc por. Em donaries algun consell?
Sara Bujalance

Hola MiaWTL! Entenc com et sents, encara que tinguem molta confiança amb una persona a vegades es fa difícil explicar els nostres sentiments i emocions. Pensa que un cop li hagis dit, la teva mare, a més d'entendre com et sents, t'agrairà molt que ho hagis compartit amb ella, perquè només et pot ajudar si li dius. Si veus que parlar amb ella cara a cara et resulta difícil, el que pots fer és escriure-li una carta o un e-mail per a que ho llegeixi, així pots pensar bé com li dius i endreçar bé tot el que sents, què et sembla? A més, ho pot llegir sense que ni hi siguis davant. Molts petons!!