Maleïda distància
Hola! Faig aquesta consulta per explicar un problema, ja que m' agradaria conèixer una opinió més... professional.
Fa temps vam posar un noi conegut d' una amiga dins d' un grup del Whatsapp. El noi anava parlant de tant en tant i haviem parlat pocs cops pel privat. Una nit de mitjans de juliol vam començar a parlar tots pel grup i al final vam quedar nomes nosaltres dos. Llavors vam passar a parlar pel privat fins a altes hores de la matinada. Des de llavors parlem cada dia, i ens hem passat l' agost enganxats al nostre xat privat. He vist bastant "feeling" entre nosaltres. De part meva segur, ja que el començar a parlar amb ell m' ha fet oblidar al noi que m' agradava, i m' he començat a pillar molt per ell pel seu tracte amb mi. Ara al setembre no estem tan enganxats, però seguim parlant cada dia. Em parla molt d' altres noies,cap en concret, però m' ho diu com si fossin elles les interessades en ell. El problema més gran és que ell és de Madrid i jo sóc de Barcelona, per tant no podem veure'ns en persona. Les meves amigues diuen que si visquéssim a la mateixa ciutat ja estariem sortint. Jo opino el mateix, però quan parlo amb ell, li parlo com una amiga, ja que jo no sóc la típica "lligona". Sens dubte a mi m' agradaria ser més que amics, però entre que sóc molt tallada i les distàncies... En fi, que em fa por perdre'l.
Què opineu a tot això? I què em recomaneu?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola OrdinaryGirl!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc el que expliques. Segurament si parleu tan doncs és eprquè es clar que teniu feeling!!
Potser ara ja pots començar a expressar-li el qeu sents. Algu dels dos s'ha de tirar a la piscina!! Què serà el pitjor que pot passar si no va bé la cosa? Segur qeu no vols ni intentar-ho?
Si no va bé potser també esteu uns dies una mica raros, però llavors torneu a parlar com amics si tu encara en tens ganes...Les coses no són blanc i negre!
La distància és cert que és força...però si ho voleu provar podeu mantenir una relació a distància...Ho has de valorar tu! Evidentment no tenir la parella davant i no saber si mai us veureu pot ser dur, però tu decideixes. Sinó també tens la opció d'acceptar una amistat amb ell i buscar per aquí més gent que t'atraigui i sigui més fàcil la relació!
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat