Novio
Hola gracies Adolescents
Jo lo que volia dir es que fa poc que el meu novio amb va dir que necessitava temps perquè no estava preparat per una relació, el cas es que el següent dia amb va dir que tenia novia.
Jo no ho baix entendre i en aquell moment no sabia que fer per una par estava trista i un altra estava contenta perquè en el mateix dia ell em va dir que la seva novia la avia deixat.
El cas es que jo ara no se que fer perquè jo ara estic amb ell i no se si continuar amb ell perquè ma fet molt de mal i ma mentit molt i anem al mateix insti, jo ara no se que fer perquè per una par estic enamorat per ell i per un altre no se si ho estic fent be i amb tornara a deixat.
Gracies
InterPersonal

Hola oxinator!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és natural que sentis certa inseguretat amb el que ha passat. Parla amb ell i explica_li com et sents. Diga-li que sents aquesta por de que li torni a passar i parleu de com podeu afrontar aquesta por i com ell et pot ajudar a que estiguis més tranquil.la i com tu el pots ajudar a afrontar aquesta por.
Potser podeu deixar-vos més espai perquè tothom faci la seva, i a l'hora tu també has de decidir què necessites per estar tranquil.la.
No sabem què apssarà mai amb els relacions però mentre hi estem hem de parlar per poder confiar i estar tranquils.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat