No podem viure la nostra relació
¡Hola!
El meu xicot i jo portem 9 mesos junts, jo en tinc 17 i ell 22.
El cas es que ell va estar sortint 4 anys amb la que es la meva veina 3 anys més gran que jo
Ell diu que ha superat tota aquesta història perquè li ha fet molt de mal però es que sóc jo la que no ho pot superar.
És difícil trobarme-la i sapiguer que ha estat amb la meva parella, perquè penso que la ha fet molt més feliç i en el facebook en amics en comú veig fotos d'abans i no se que fer o que pensar per no rallar-me.
Ell em diu que no hi pensi en això, que està passat...Si us plau ¿hi ha alguna manera de que superi aquest mal estar de veure-la i sentir-me malament?
¡¡¡Moltes gràcies!!!!
InterPersonal

Hola nineta17!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs, mira, hi ha una frase oriental que et pot ser útil, diu: " el que resisteixes persisteix, el que acceptes es transforma!". Així qeu el qeu significa és que és important acceptar la realitat del que anem vivint i un cop ho fem tot millora.
La teva parella amb 22 anys és antural qeu també hagi tingut relacions anteriors, no hi pots lluitar contra això. Tots tenim parelles diferents i així anem aprenent a estimar i relacionar-nos. A més, les relacions també s'acaben, no sabem si estarem tota la vida amb la mateixa persona i això e´s una realitat.
T'estàs fent mal a tu mateixa no acceptant aquesta realitat i així fas mal, també a la relació i a la teva parella. No és just per tu ni per ell. Si esteu bé, has de confiar en ell i en el que et diu de que és passat. Ell ara t'ha escollit a tu i t'accepta, has de també anar acceptant tal com és ell i el passat que té.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat