Pess...
Hola, feia temps que no feia una consulta ja que durant tot l'estiu me sentit ve amb mi mateixa i feia esport i aixo.
No se si t'enrecordes, pero tinc diabetis i vaig patir anorexia nerviosa.
Fa uns dies que em sento mes deprimida, em tornu a veure grasa, vec el menja i l'untic quue tinc son ganes de vomitar. Controlo massa si engordu o no.
Suposu que tot aixo be, ja que falta poc per comensar les classes i tinc por de que per el fet de que em vegi gorda [ els metges diuen que estic be ].
Tinc por d'haver recaigut, ara sempre que penso amb menjar sem fa un nus al coll i em venen ganes de vomitar.
He recaigut? De momeent menjo be, he deixat de menjar patates de bossa, xocolata per el fet d'engordar.
Vaig llrgir amb un lloc que si tenies els llavis tallas sempre es perque rt falta vitamines, a mi em pasa creus quw es per menjar malment?
Contesta quan pugis! Gracies!
Sara Bujalance

Hola Anoieta! I tant que me'n recordo de tu! Pel que dius sembla que sí estàs iniciant una recaiguda, per això és molt important que aturem aquesta recaiguda per tal de que estiguis bé. I més en el teu cas, que tenint diabetis és encara més important que mengis bé. En el moment de tornar a començar el curs és normal sentir-se una mica nerviós per la retrobada, però això no de fer que et tornis a posar malalta. El que has de fer per aturar la recaiguda i continuar bé és parlar amb els pares i els amics sobre com et sents. No t'ho callis, comparteix amb ells com et sents, sobretot amb els pares. Pel que fa als llavis tallats, pot ser degut a molts motius, des de la manca de vitamines fins a haver patit fred, però la veritat és que en el teu cas sembla que els llavis tallats tenen a veure amb una alimentació deficient, així que insisteixo, parla amb els pares i la teva gent de confiança per evitar la recaiguda! Molts ànims i molts petons!!