Situació desesperant!!!!
Holaa! Tinc un problema i és que m'agrada un noi i jo li agrado a ell, m'ha dit que m'estima, però vivim molt lluny un de l'altre, ell viu fora de Catalunya. La situació em supera perquè la veritat no sé quan ens veurem, ell no fa més que dir-me que em vindrà a veure, però no sé quan i el necessito veure, ja fa més de dos mesos que no ens veiem. Parlem cada dia pel whats i em truca i fem skype, però no és el mateix que tenir-lo a prop. I ara fa un parell de dies em va dir que podiem intentar tenir una relació a distància, vaig dir-li que per mi bé, però que és difícil. Feia molt temps que no em sentia així, crec que començo a estar enamorada, i bastant desesperada per la distància. No sé que més fer, m'agrada molt. Jo vull lluitar per ell, per així dir-ho, però estic bastant perduda. Hauria d'explicar-li a ma mare? Perquè així ella podria portar-m'hi, a veure'l? Que n'opines? Que he de fer? Ajuuuuda si us plau!
Gràciiies, un petó:)
InterPersonal

Hola http.juuliiaa!
Les relacions a distància no són fàcils, però si els dos esteu convençuts, us agradeu i cada un fa que l’altre tregui sentiments i emocions tan positives com les que expliques, és fantàstic!
Tot i que no us podeu veure cada dia, el fet de parlar sovint, explicar-vos les coses importants per a vosaltres o tenir present la pròxima data en la qual per fi us tornareu a veure, ja són coses que ajuden a estar bé i a mantenir la il·lusió. Tindràs dies de tot tipus, alguns estaràs bé i d’altres no tant, però parleu-ne, sigueu molt sincers l’un amb l’altre. I si mai discutiu, intenteu sempre arribar a algun acord, que no passin gaires dies estant enfadats, ja que això no us ajudarà gens.
Explicar-ho a la teva mare és una bona idea! D'aquesta manera podrà entendre com et sents i podrà donar-te un cop de mà en allò que necessitis. No sabem si podrà acompanyar-te o no a veure'l, però el fet que ho sàpiga probablement ho faci tot més fàcil!
Esperem que la vostra història vagi molt i molt bé! Recordeu que moltes parelles que porten anys van començar com vosaltres! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat