Solució:)!
Bones,
Sóc un noi de 16 anys que fa 3 mesos que vaig al gym i noto alguns canvis al meu cos però necessito ajuda.
Com em puc aprimar la panxa i la part del penis? Em podries dir com fer una dieta convinat de tot?
Bueno fins otra bonita :·
Sara Bujalance

Hola! Doncs no hi ha cap manera d'aprimar concretament una part del cos com, per exemple, la panxa. El que sí podem fer és mirar de mantenir un bon pes en general menjant bé i fent esport. Fer esport, de fet, t'anirà molt bé per aconseguir el que vols, però cal que tinguis paciència perquè els resultats de l'esport es recullen a poc a poc i amb el pas del temps, encara portes només 3 mesos. Qualsevol esport t'anirà bé, però si vols treballar panxa fes abdominals i exercicis com aquests:
Pel que fa a l'alimentació, no cal que facis cap dieta en concret, només cal que duguis una alimentació equilibrada, que inclogui de tot, en la que qualsevol combinació és possible. Et deixo un link on la piràmide alimentària queda detallada:
Molts petons!!