Reptes a la vida!
Bones,
Fa apròx. 6 o 7 messos que vaig al psicòleg i m'he donar compte que em puc proposar fer-me una llista amb proposits per canviar o millor la meva vida, en hàbit social i personal. Es bona idea?
He pensat que necessito canviar i si em podries donar més consell per començar de nou.
Doncs espero la teva resposta.
Saluts i fins un altra :) !
InterPersonal

Hola caseskases!
I tant que és bona idea! Fes aquesta llista de propòsits per millorar la teva vida. Un cop la tinguis feta, ordena els objectius a assolir de més fàcil a més difícil, d'aquesta manera pots començar per allò que et resulti més fàcil. És important que vagis a poc a poc i que et proposis primer objectius assolibles!
Estaria molt bé que poguessis ensenyar-li aquesta llista al teu psicòleg, segur que t'ajudarà a traçar una estratègia per aconseguir els teus objectius!
Molts ànims! T'encoratgem a començar de nou amb els teus nous reptes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat