Dubtes.
Fa dos anys que vaig a un club d'esplai i l'any passat varem fer un ball per parelles (nins amb nines) i des d'aquell moment un dels meus monitors sempre hem diu que acabaré sortint amb aquest noi. Jo sempre li he dit que no, que no m'agrada, pero des de fa un temps crec que m'agrada i no sé si realment m'agrada o si aquest monitor m'ha ficat això dins el cap. Jo crec que m'agrada realment, que arrel d'això m'he fixat més en ell i ara m'agrada, però no estic segura. Com podria saber-ho?
I si realment m'agradàs, vull dir-li, lo que em fa por dir-li per si la nostra amistat es torna incòmoda i li fa com a por o algo acostar-se a jo igual que ara. Hauria de dir-li o es millor que no, que esperi?
Gràcies.
InterPersonal

Hola Ensmez16!
Doncs deixant que el temps t'ajudi a descobrir si realment t'agrada o no. Evita sentir-te pressionada i dóna't el temps que et faci falta per anar-te aclarint. Ho acabaràs sabent, no pateixis!
Si finalment veus que realment t'agrada has de veure si vols fer alguna cosa amb això. És del tot normal que tinguis por a la seva reacció i a que la vostra amistat canviï. Has de posar en una balança els pros i contres de dir-li el que sents. Com sempre, quan declarem el que sentim a una altra persona correm el risc de no ser correspostos, i si és així, hem d'aprendre a gestionar-ho per no patir, però també pot passar el contrari i que els sentiments siguin mutus.
La nostra recomanació és que no tinguis pressa. Quan hagis aclarit que sents exactament, valora exactament que vols fer!
Esperem que us vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat