SOS
Holii que tal? Bueno doncs que no tinc massa teta, vamos que casi no tinc. I em fa cosa treurem el sosten quan m'arribi el moment de fer algo amb algun noi ja que porto bastant relleno. I llavors que pensi: no te teta, i quan va vestida sembla que tingui. I tambe em fa cosa que vegi tot el relleno i es quedi ... Nose, ja se que el noi si t'estima li donara igual, pero no se, no soc aixi cursi i jo per mi ho faria amb un que tampoc tingessim la suficient conifança perque em veies el relleno i tot, no se se m'he expllicat be. Gracies
InterPersonal

Hola olla28!
Cada noia té la mida de pit que té i és important que aprenguis a valorar-te i estimar-te tal com ets. Moltes noies porten "relleno" perquè els hi agrada com els hi queda la roba amb una mica més de pit i no passa absolutament res.
Quan arribi el moment d'estar amb un noi i de treure't els sostens no has de patir per res. Tu mateixa ho dius ben clar: "si t'estima, li donarà igual", i això és ben cert!
Uns pits bonics no necessàriament han de ser grans. Els pits petits també ho són ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat