no lligo
Hola, em passa una cosa, no lligo. Vaig pel carrer i els tios no em miren ni res. I no es per ser aixi, pero em considero minimanmet guapa i amb bon cos, i amb roba xula, una mica maquillada i tal... i les amigues tambe em diuen que soc guapa i tal, m'he liat uns quans cops amb tios que estaven molt be, pero nose, no coneixo a gent nova, mai es fixen em mi. I tampoc vull portar un escote enorme perque es fixin en mi. A mi i una amiga ens passa (be, ara estem les dos escrivint aixo) ajudaaaaa, que podem fer?
InterPersonal

Hola a totes dues!
Expliqueu que no coneixeu gent nova, i això té fàcil solució! Hi ha moltes maneres de conèixer gent nova, per exemple, podeu apuntar-vos a alguna activitat que us agradi i així podeu conèixer gent mentre us ho passeu bé!
Com dieu, no cal portar un escot perquè es fixin amb vosaltres. La millor manera de que algú es fixi amb nosaltres és ser sempre tal com som, comportar-nos amb naturalitat i espontaneïtat. Fixeu-vos que si us comporteu o us vestiu només per agradar a algú, no sereu realment vosaltres.
Veureu com si no esteu tan pendents de si lligueu o no, acabareu lligant sense adonar-vos! ;)
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta a totes dues i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat