fa pal (kdar)
Bon dia,
el meu problema consisteix en que hem fa "pal" quedar amb un tio a soles. No es por el que em fa no quedar, sino pal, osigui: aver de treure tema, estar sols, tenir l'obligacio de liarse, un tio amb el que no hi ha confi... Tot aixo fa pal. I nose, yo vull quedar i liarme amb tios quan hi hagi confis: primer ser amics, anar amb un grup, pero no en trobo, i yo em vull liar amb tios pero no quedar a soles perque repetteixo em fa pal. Tinc amiges que queden amb molts tios i es lien i no els hi fa pal. No entenc perque a mi em passa aixo. Gracies:)
pd: no es que no m'hagi liat encara, sino que tots son de festa.
InterPersonal

Hola olla28!
Tu mateixa et respons: "jo vull quedar i liar-me amb tios quan hi hagi confis: primer ser amics, anar amb un grup..." Per tu és molt important que hi hagi confiança abans per poder embolicar-te amb un noi, i això és tan respectable com qui no ho necessita. Probablement et fa pal quedar amb un tio a soles quan no hi ha aquesta confiança que per a tu és molt important!
Cada persona té els seus "irrenunciables" dins d'una relació, i per tu tenir confiança i anar a poc a poc és un d'aquests irrenunciables. Per tant, no et preocupis, n'estem segures que quan trobis algú amb qui connectis i sentis aquesta confiança de la qual parlàvem, no et farà gens de pal quedar amb ell! ;)
Per últim, mai has de sentir que tens l'obligació de liar-te amb algú. Si tu NO ho vols fer, s'ha de respectar el teu NO!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat