Oportunitats en una relacio a distancia
Hola, aquests dies estic una mica rallada ja que tinc una relacio a distancia, el meu novio es de Mallorca i jo soc de Tarragona, ja portem 5 mesos casi 6 mesos, cuan portabem 3 mesos casi 4 vaig anar amb els meus pares a veure'l a Mallorca i vam pasar uns dies increibles junts pero ell m'ha explicat que ja no sent el mateix per mi com abans i que preferia deixar-ho, ja que ell no vol fer-me mal pero jo me'l estimo moltissim i la veritat es que al final me a donat una oportunitat per a veure si els seus sentiments cambien, a mi m'agradaria fer-li entendre en aquests dies que l'estimo moltissim i que es lo millor que me a passat a la vida, i tornar-lo a conquistar, que puc fer? o com ho puc fer?
InterPersonal

Hola Moniica!
Les relacions a distància no són cosa fàcil, però això no vol dir que sigui impossible! Perquè funcionin és necessari que tots dos estigueu implicats i us esforceu perquè les coses funcionin, és bàsic que tingueu molta confiança i que us expliqueu tots els neguits i dubtes que tingueu, que no deixeu les discussions pendents de resoldre... com veus no s'allunya molt del que s'ha de fer en una relació que no és a distància, però la diferència està en que vosaltres no us podeu veure el que us agradaria i això ho dificulta una mica, tot i que també li pots treure les seves coses positives ;)
No podem obligar a ningú a sentir el mateix que nosaltres, encara que això costi molt d'assumir. La consulta vas fer-nos-la fa un mes, què ha passat durant aquest mes? Els seus sentiments han canviat? Si és així, fantàstic, ens n'alegrem molt de que la vostra relació continuï endavant, però si a hores d'ara encara té dubtes tu també tens dret a decidir i no haver de dependre de la seva decisió únicament, no és just i és probable que això et faci patir.
Les claus per tornar-lo a enamorar són les mateixes que vas fer servir al començament de la vostra relació. El més important és que siguis tu mateixa, que no canviïs mai per agradar a cap noi, ja que el que enamora de veritat és la naturalitat i l'espontaneïtat que tots tenim!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat