Anorexia?
Hola, desde principis d'any per alla al gener em vaig començar a veure una mica gorda y vaig decidir aprimarme una mica per aquest estiu, pero com que no veia cap millora vaig començar a saltarme els menjars y algun cop em vaig ficar els dits per vomitar, (finalment vaig deixar de ficarme els dits per vomitar ja que ho trobava anar una mica als limits) cap a aquet estiu em vaig aprimar una mica (la meva mare m'ho va dir y algunes amigues meves tambe y quan em pesava a la bascula habia baixat uns quilos) pero tot i aixi em vaig igual que abans y segueixo menjant lo minim possible, pot ser que tingi simptomes d'anorexia o alguna cosa? esque per molt que m'aprimi em segueixo veient igual que abans, necesito ajuda! Gracies:)
Sara Bujalance

Hola Ariana! Efectivament, això que descrius és l'inici d'una anorèxia. Quan algú té anorèxia se sent malament amb si mateix, especialment amb el cos, el menjar i el pes es converteixen en una obsessió, i tot i aprimar la persona continua trobant-se malament amb si mateixa. Aquesta malaltia pot arribar a ser un autèntic infern, i a mida que va passant el temps, cada cop és pitjor i fa més mal, no només a la persona que la pateix, també fa mal a les persones de l'entorn. El que has de fer per evitar que aquest problema vagi a més és parlar amb els pares. Aprofita que la teva mare ha vist la baixada de pes que has fet per dir-li com et sents i el que t'està passant. Ella t'ajudarà a estar bé. Sé que pot ser una mica difícil parlar-hi, però un cop ho hagis fet t'hauràs tret un pes de sobre. Molts petons!!