rallassu
Bones adolescents, últimament estic molt rellada per temes de les xarxes i llocs informatius perquè hi ha escrites una quantitat de mentides importants. Adolescents.cat també forma part d'aquest col·lectiu ja que per exemple, en la notícia que vau deixar den Justin Bieber, deixant a vanda el que dieu del que pensava, moltes de les altres coses són mentida. El que em passa és que quan veig pàgines d'internet o bé publicacions a les xarxes amb coses que estan equivocades, em poso dels nervis. Com deia abans, per posar un exemple més pròxim, en la notícia den Justin Bieber dieu que feia més de 5 anys aprox. que no trepitjava un ascenari i que s'havia pres tres anys de "break", doncs bé, això és mentida. Fa només dos anys i mig que no fa un concert "a lo grande" ja que l'últim que va fer va ser el concert final del BelieveTour i després va decidir prendre's un any de descans ja que veia que s'estava posant en masses marders. Això es el que em passa, quan veig coses que no estan bé com aquesta (que tampoc és que estigui dient que sou els únics, sóm humans i cometem errors, siguin grans o petits, però els cometem) però a mi em ralla molt llegir notícies o publicacions a murs de reds socials, que estiguin equivocades perquè aband d'escriure no han buscat prou, em posa molt nerviosa i m'entren atacs de ràbia (ja sabeu, d'aquells que diries OSTIA PUTA NANO!, i començaries a pegar algú (m'en entren molts d'aquests)) i em posa molt nerviosa sobretot el fet de que no hi ha hagut prou recerca. Com voleu que Justin Bieber porti 5 anys sense actuar si al 2009 treia el seu primer CD? es que són aquestes coses que em posen MOLT nerviosa i sé que no és bò però no sé què puc fer perquè no m'entrin aquests atacs.
Ajudeu-me a que no em vinguin aquests atacs siusplau i també intenteu informar-vos del tot abans d'escriure una notícia perquè això també fa que la gent es cregui coses que no són, perquè està clar que jo no ho se tot, ni molt menys però les coses que se, com aquesta de l'exemple que he posat, doncs em fa ràbia que la gent es pensi coses que no són. Si us hi eu fixat, als comentaris d'aquella notícia diuen quant temps sense actuar, ja no feia falta que tornés, però es que és mentida!
Ah i tampoc estic dient que no m'agrada adolescents.cat, perquè sinó ja no publicaria aquesta consulta.
Gràcies!
InterPersonal

Hola caradefresa!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs entenc que et pugui molestar. A internet hi ha molta informació i és complicat controlar-ho tot. Evidentment que s'han de cuidar els aspectes que dius i fer-ho al màxim de bé, però si, com bé dius som humans tots i ens equivoquem!
Jo et suggereixo que abansd e deixar que el teu enfado pugi molt, et preguntis fins a quin punt la font que publica les dades errònies pot haver-se equivocat, o poden ser dates aproximades però no exactes...etc.
És important tenir una actitud responsable davant l'ús d'internet i xarxes socials. Així també et sentiras satisfeta de saber que no tot t'ho has de creure i que és el pròpi consumidor el que també investiga i decideix d'on extreure i confiar en les publicacions.
Això t'ajudarà a , potser no deixar-te de molestar en el moment de veure-ho, però segurament no t'enfadaras tan.
Una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat