Canvi d'estil
Hola, m'agradaria que m'aconsallesiu, vull fe un canvi d'estil de roba. En el lloc on visc no hi ha gaire gent que li moli aquest estil i tinc por de ser criticat inclus pels meus amics, amb aquest canvi d'estil canviaria bastan tot, una de les cosas que em precupa es el perfil d'instagram, ara no surten fotus vestit tal i com jo vull anar, per tan quan canvi iauran les fotos i videos velles i no ser que fer amb elles. M'agradaria que m'ajudessiu en aquests problemas i que m'acinsellesiu sobre fe un canvi d'estil. Crec que ara es el moment de fer-lo pero tinc por a bastantes coses algunas dites en aquesta consulta d'altres no i aquestes coses son les que em fan tirar enrere. També vull dir que m'agrada l'estil de vestir pero com tot estil també hi ha una cultura, aquesta cuktura o manera de ser ja no m'agrada tan, i no ser si es un inconvenient o una pega que vagi vestit d'una manera sense que m'agradin alguns gusos. Agrairia la vostre ajuda. Moltes gracies.
InterPersonal

Hola dimitri99!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interperosnal.
Entenc el que demanes i està bé que t'interessis pels significats culturals i socials otorgats a un estil concret. Jo et diria que està bé com a mínim saber-los i tenir-ne la inforamció i llavors decidir com vols acoblar aquest estil a la teva manera de ser. Hi ha vàries opcions, segur! Vull dir que segur que hi ha qui vesteix aquest estil de manera més radical i altra gent més light. Per tant, tu també pots decidir una mcia fins a quin punt vols arribar i no cal anar a extrems si no et ve de gust.
Et suggereixo que investiguis una mica per internet de manera objectiva ( mira, la info que busques perquè a internet ja saps que hi ha de tot i a vegades no és cert. Fins i tot pots buscar algun llibre o documental...etc). Un cop tinguis la info decideix doncs per on vols començar!
Si t'agrada es pot trobar la manera! Endavant!
Ah, per l'insta, no et preocupis! Tothom té dret a canviar d'imatge,no? Pots mirar de eliminar-les siní, però sinó pensa que és natural que tots anem modificant el nostre estil!
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat