Vomits T.T
hola molest gracies per la consulta!!
Des de que era ben petita he tingut facilitat per vomitar, pero des de fa un any mes o menys menjo molt poc uns dies i uns altres em farto de menjar pero aquest no és ben be el problema que m'amoïna sino que després de cada àpat sento ganes de vomitar i intento fer el possible per no fer-ho perquè ja se que no és bo per la salut. Mai m'he ficat els dits per vomitar per tant no se si es bulímia o és un altre problema. Sempre que em poso nerviosa vomito perquè després em sento més relaxada i tinc molta por perquè no se si m'he tornat adicta a aquesta sensació. No vull comentaro als meus pares perquè són molt estrictes i s'ho prendrien malament. Sóc menor i vull solucionar aquest problema ja que no és res agradable estar pendent d'aquesta sensació tots el dies. Em podríeu dir si sóc bulímica o són els nervis o és un altre problema i que puc fer per solucionar-ho.
Moltíssimes gracies!!!!
Sara Bujalance

Hola Blancaneus! No és gens normal que vomitis tan sovint. A més, el fet de que alguns dies mengis poc i d'altres molt ens pot estar indicant que és possible que hi hagi algun problema relacionat amb l'alimentació com, per exemple, els trastorns de la conducta alimentària. Si realment vomites amb tanta facilitat és molt important que vagis al metge, ja que vomitar de forma habitual és molt perillós per a la salut, tant que pots acabar a l'hospital i tot! Per això és necessari que parlis amb els pares, de cara a que et portin al metge. Sé que no els hi vols dir, però és fonamental que ho facis. Encara que els teus pares siguin estrictes, t'estimen per sobre de qualsevol cosa, i quan els expliquis faran tot el que puguin per ajudar-te, tal i com faries tu per ells si es trobessin malament. Dóna'ls l'oportunitat d'ajudar-te! Molts petons!!