Aix no se que fer jo, ajudeume siusplau💕💕💕💕💕
Hola sóc Ari i tinc 14 anys.
Volia explicar-vos una relació q estic tenint amb un noi de 16. El em va obrir x Whatsapp i vam començar a parlar i va començar a tirar-me la canya molt i ha dir-me coses boniques i q volia sortir amb mi q li semblava molt maca i volia conèixer-me més. Fa 2 mesos q ens coneixem i que estem mig sortint però no hem quedat. L'hi he dit diverses vegades però sempre acaba passant-nos q no podem quedar (x part dels dos això si). Diu q m'ha comprat unes bambes i una bossa. No se si creure'l xq comprar alguna cosa a algú q no coneixes en persona ... Tampoc sé si creure qui diu ser, tinc fotos seves però em va costar molt q em passarà alguna més a part de la primera q va ser voluntari, ho dic x no haver quedat i no passar-me fotos. X altra banda hem parlat moltes vegades x àudio i trucades i això.
Sempre diu q vol veure i besar-me i agafar-me, etc. ... però no se xq després no quedem. A mi m'agrada i tinc ganes d'almenys donar-li una abraçada, però tinc por de q després no sigui ell i no m'agradi i fer-lo sentir malament o de q jo no li agradi xq tinc petits problemes amb l'acne (no tinc grans enormes i molts sinó granits com una persona normal, només q em queden taquetes a la pell però no són grans) i després el pes, 58kg i 1'68 jo em veig una mica grasa i em sento insegura x això de q vol agafar-me.
Tinc el cap fet un embolic, podries ajudar-me i donar-me un altre punt de vista nose esk pf ...
Gràcies
InterPersonal

Hola Ari!
És molt bonic conèixer a una persona amb la qual t’hi trobes bé parlant, t’ajuda i està per tu.
Com saps, per la xarxa la gent explica el que vol de si mateix, evidentment sempre amb l’objectiu de donar una molt bona imatge, però no sabem què és veritat i què no ho és. Per tant, està molt bé que siguis una mica prudent i prenguis una sèrie de precaucions al respecte. Com per exemple: no explicar tota la teva vida amb detalls, no explicar coses molt personals, ni enviar fotos o vídeos molt íntims... No cal desconfiar de tothom però sí anar amb compte.
Si vols començar una relació amb algú, és important que no només parleu a nivell virtual. Fins que no el coneguis en persona no sabràs si també estàs enamorada de la persona amb la qual t’escrius cada dia. Hi ha parts d’una relació de parella que només es poden tenir, de veritat, si hi ha una part presencial.
Segurament ell també està fet un embolic i es deu fer les mateixes preguntes que tu... li agradaré en persona quan em vegi? Li cauré bé?
Si mai decideixes quedar amb ell en persona, vés-hi acompanyada (d’una amiga per exemple), i quedeu en algun lloc cèntric on hi hagi més gent. Coneixeu-vos millor i de mica en mica anireu veient i descobrint si el sentiment que teniu a nivell virtual també hi és presencialment.
Esperem que la vostra història vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat