Relació
Mira, fa 7 mesos que estic sortint amb una noia. El cas és que tothom troba que no es guapa, però l'estimo molt. D'altra banda jo tampoc sóc una preciositat i veig de moltes maneres com amics seus o anònims per l'ask escomençen a riure de mi i m'insulten i em fan sentir miserable... Ajudeu-me siusplau.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal . Entenc aquesta situació...però pensa, tu què vols una "chica jarron/ "florero" o una noia amb qui poder compartir i aprendre a estimar? Crec que estimar a algu dóna una maduresa i una visió del món molt més àmplia del que demostren que tenen la gent que diues que es riuen de tu. Què t'aportarà tenir una noia guapa? per què la societat valora tan tenir una noia guapa? la guapura ens porta millors relacions?? és el que compartiu el que importa.
una manera de tallar aquests missatges és borrar-los ràpidament i obviar-los. No cal que et matxaquis! Quan vegin que no fan cap efecte i que tu vas a la teva disfrutant i vivint feliç de la relació, què passara??...prova què passa! ; ) Ànims! ELi Aulet www.interpersonal.cat