18 anyets
Hola!
volia fer una consulta, i esque estic molt nerviosa perque s'apropa l'aniversari del meu novio i no se que comprar-li. Sol faig que donar tombs per les botigues per a veure si hi ha alguna cosa que li pugui agradar pero no hi ha manera.
Vull que sigui un regal que li faci molta sorpresa
Ajudeu-me siusplau,
Un petó
InterPersonal

Hola!
Esperem que encara no hagi sigut l'aniversari del teu xicot i que siguem a temps de donar-te alguna idea! ;)
La veritat és que el regal més bonic que puguis fer-li serà el que et surti de dins teu, sense pensar massa en què "li ha d'agradar!". A vegades no cal gastar-se molts diners i pots fer alguna cosa amb les teves pròpies mans (un collage de fotos, un vídeo, una carta especial...). Quan estem amb algú que ens estima i som importants per aquella persona el detall més simple és especial! La vida és molt senzilla i els detalls fets amb amor són especials!
Podries fer-li un àlbum de fotos o buscar una cançó per cada mes de l'any, convidar-lo a sopar i/o al cine, organitzar una petita escapada tots dos junts i endur-te'l de sorpresa! També pots muntar-li una festa sorpresa que no s'esperi! Se'ns acudeixen un munt de coses que podries fer! Pensa en que et ve de gust a tu i fes-ho amb il·lusió i amor!
Esperem que us vagi molt i molt bé i felicita al teu nòvio de part de tot l'equip! :)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat