Pits i aprimar-se
Hola! Tinc un dubte... Pot ser és una bojeria, però és que és molt important. Veureu, últimament no m'agrada el meu cos, ja que, els meus pits són molt grans! És veritat que si t'aprimes, els teus pits també s'aprimen? I si no és així; que puc fer per que no és notin els meus pits? Gràcies!!
Sara Bujalance

Hola Annita! Els pits aprimen però si perds mooooolt de pes, així que ni t'ho plantegis perquè abans de perdre pit, perdries la salut! A més, el volum dels pits és genètic i et podries trobar que t'aprimes de tot arreu menys del pit!. El millor que pots fer és fer servir sostenidors reductors. Aquests sostenidors són especials per fer veure que els pits són més petits. També pots fer servir roba per dissimular el pit com, per exemple, fer servir escots en forma de V i evitar els escots massa grans. No facis servir samarretes massa curtes, ja que fan sembla més pit. Evita també les camises o samarretes que tinguin volum a sobre del pit, com per exemple, volants. Fer servir mocadors i fulars, en canvi, t'anirà bé per dissimular-los. I, sobretot, tria un bon sostenidor, aquesta és la clau! Molts petons!!