relació a distància
Hola!!
Bé, el meu problema és que estic amb un que viu lluny d'on visc jo (estem a 40 min mes o menys amb cotxe), fins fa dues setmanes estàvem molt bé, però últimament ha canviat molt, està raro, molt fred i la veritat és que ja no sé que fer. S'ha de dir que fa dos mesos que no ens veiem. Ja no sé com enfocar el tema, li he donat moltes voltes però aconsegueixo solucionar res. He parlat amb ell d'aquest tema pro sempre em diu el mateix, que no sap quan podra venir (ve ell pq te cotxe i a mes els pares no ho saben i esta massa lluny per anarhi jo sola, les amigues no mhi poden acompanyar).
Espero que em pugueu ajudar pq no se mes fer!
Gràcies
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Primer de tot dir-te que les relacions a distància no són cosa fàcil, però això no vol dir que sigui impossible! Perquè funcionin és necessari que tots dos estigueu implicats i us esforceu perquè les coses funcionin, és bàsic que tingueu molta confiança i que us expliqueu tots els neguits i dubtes que tingueu, que no deixeu les discussions pendents de resoldre... com veus, no s'allunya molt del que s'ha de fer en una relació que no és a distància, però la diferència està en el fet que vosaltres no us podeu veure el que us agradaria i això ho dificulta una mica.
Intenta parlar amb ell una altra vegada, explica-li quines sensacions tens i com et fa sentir aquesta situació. Tal com hem dit més amunt, és molt important que expliqueu amb detall tot el que sentiu i el que us preocupa. Si no us podeu veure, aquesta és l'única manera que teniu per poder aclarir la situació, i d'aquesta manera, poder-te quedar tranquil·la.
Has pensat de parlar amb els teus pares i explicar-los la situació? Potser t'entenen i algun dia poden acompanyar-te a veure'l.
Una abraçada.
www.consultajove.cat