Estic enamorada....
Hola!! El meu problema es Que hi ha un noi que es un any mes petit que jo que m'agrada molt però només fa un mes que ho ha deixat amb la seva novia, que portaven un any, parlo cada cada cada dia amb ell i nose que fer, si esperarem a que passi mes temps o dir-li el que sentoo! Quee faig???!!!!
InterPersonal

Hola LauMon,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
La situació que expliques és molt habitual. Per què no proves d'esbrinar quins són els seus sentiments? Per on passa ell? Encara se'n recorda de la seva ex? Quina relació té amb tu?
Potser de manera indirecte podràs intuir què sent ell, però el que està clar és que fins que no hi parlis directament, no ho sabràs del cert. Pots provar d'esperar-te un temps i així pots anar comprovant si t'agrada la seva manera de ser i si la vostra relació es fa més íntima o no...
Ja ens explicaràs!
Una abraçada
www.consultajove.cat