Lesbiana
Una pregunta soc una noia que m'agradaria saber com saps si ets lesbiana o no, que sents com ho saps, i com et dones comptes de que t'agrada les noies o no. I si per saber-ho has de abans haber sortit amb algún noi o haber fer alguna cosa per indentificar-te i si tens que besarte amb una noia o ns com ho has de saber o no, i com donar-te compte d'aixo perqué igual ets molt amiga d'una noia pero no et dones compte, com et pots donar compte d'aixo. I com sortir de l'armari si ho ets.
Estaría molt agraida.
Moltes gracies
InterPersonal

Hola Maguie,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Durant l'adolescència apareixen molts dubtes sobre la pròpia orientació sexual, i sovint la curiositat per la nostra sexualitat i la dels altres fa que ens ho plantegem seriosament.
També et direm que l'homosexualitat no és únicament sentir atracció sexual cap a una persona del mateix sexe, sinó que també comporta l'enamorament cap a aquella persona. És a dir, tenir ganes de compartir un projecte comú, de sentir admiració mútua i voler iniciar una relació de parella amb aquella persona.
Pots estar alerta sobre quines persones et desperten atracció, però fins que no t'enamoris... Tingues paciència i ves-te observant... i sobretot, sense jutjar-te!
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat