Sense pasta
Hola m'agradaria que m'ajudessiu en un tema que bueno alumillor no és del que normalment pregunten però el cas és aquest: El estiu que ve, una amiga meva i jo volem anar de vacances un mes o el que sigui juntes, i soles. El problema es en que no tinc suficients diners, osigui per pagar-me el avio si però clar també fan falta diners per els museus, restaurants etc. La sort es que no necessitem apartament ni res perquè anirem a casa d'uns coneguts. Ja ho estem començant a organitsar i tenim els menjars tipics, llocs per visitar, restaurants etc. Però estic estressada per si no ens deixen anar, tenim 14 anys i nose si es pot anar amb avio soles,o si no ens deixen . Per a mi això es el viatge de la meva vida, amb la meva millor amiga, un mes soles, visitant coses doncs nose. I la altre pregunta és com puc aconseguir mes diners sense q sigui allò de : parar la taula i que et donguin diners, o recollir la casa etc. Vui aconseguir mes diners que 2 euros pq no arribare mai a la cuantitat que vui. He pensat de fer de cangur però 1r que no conec a ningu amb fills i 2n que hem fa por que li passi algu al nen i serà culpa meva. Siusplau ajudaa es el meu somniii.
(Usentu per les faltes)
InterPersonal

Hola!
Gràcies per escriure, sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
És fantàstic tenir aquest somni!!
Heu parlat amb els vostres pares? Potser seria el primer pas per aconseguir convertir aquest somni en realitat. Els vostres pares són els vostres tutors i per tant, necessitareu el seu permís per poder viatjar i comprar un bitllet.
És genial que aneu buscant informació i llocs que us agradaria visitar, però potser haureu de ser realistes i posposar el viatge fins que tingueu tots aquests dubtes resolts: diners, pressupost, permís dels pares...
De totes maneres, de cara l'any vinent, podeu plantejar unes vacances juntes que siguin una mica menys ambicioses: passar una setmana juntes a un càmping, o amb els pares d'una de vosaltres...
Segur que s'us acudeixen un pilot d'idees més assequibles als vostres ingressos actuals!
Una abraçada!
www.consultajove.cat