Ex novio... pff
Eii! Primer de tot gràcies per respondre'm ho necessito..
Vui oblidar el meu ex..de moments oblidarlo i dewspres si de cas ja serem amics, pero esq no puc, hem estat 1 any i mig i vaig tallar jo si, pero cada vegada es pitjor pq veig que ell mesta oblidant i jo no puc..A barraques fa poc els dos ens vam liar amb altres persones, buenu ell no ho sap pero.. i pensava q lestava oblidant pero pf quan vaqig veure que es va liarv amb una altre me enfonsat molt molt mes.
el que demano es que em digueu alguns consells per oblidarlo i tot.. ja he borrat totes les fotus i tot, i si vui quedar amb les amigues per oblidarme ell tmb esta el grup d.'amics i no puc.. em faig la forta pero no puc parar de pensar amb ell... :(
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Oblidar una persona no és tan fàcil i a vegades necessitem el nostre temps per poder ubicar correctament totes aquestes emocions.
De moment sembla que estàs fent els passos per aconseguir-ho: borrar les fotos i posar una mica de distància. És natural que si el vas veure amb una altra persona, et vingués un moment de "baixón" i tristesa, però no pateixis, forma part del procés.
Procura recordar els motius de la ruptura quan tinguis aquests moments i centrar-te en el teu dia dia: fes coses que t'agradin, queda amb les teves amigues, practica alguna afició i passa estones en família. Sobretot, evita fer comparacions entre ell i tu, perquè així només aconsegueixes que ell torni a formar part de la teva vida.
Veuràs com mica en mica anirà ocupant menys espai en els teus pensaments.
Una abraçada
www.consultajove.cat