facebook si realitat no :(
hola necesito ajuda hi ha un noi que magrada moltiiiiiisim. Per facebook parlem molt com si fosim amics de tota la vida es molt maco pero a la hora de veiernos en persona els dos no parlem, pero el que si que fem es mirarnos entre nosaltres pero no ens diem res. jo li vull dir el que sento pero li vull dir cara a cara pero ni tant sols parlem com amics cara a cara com li puc dir el que sento cara a cara? ademes moltes amigues meves man dit que si vull tindre algo amb ellprimer ens em de fer molt amics i u som pero cara a cara no aixi que.... facebook si pero realitat no :( digam que puc fer consells el que sigui
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal. El que pots fer és agafar el toro per els banyes i portar endavant aquest pla de parlar amb ell cara a cara. Sembla que us frena la vergonya del cara a cara, et recomano que no deixis que et domini la vergonya. Tot i sentir nervis i vergonya, tira endavant. Parla amb ell, demana-li com està, saluda'l, etc. Tot el que se t'acudeixi per anar-te apropant a ell i fer realitat les converses per facebook. Guanyaràs molta confiança en tu amteixa i entre vosaltres, i el coneixeràs de veritat. No a través d'una pantalla. Així que a fer passos i veuràs com a mesura que avances et vas motivant i agafant seguretat a seguir-ne fent! Ànims! Eli Aulet wwww.interpersonal.cat