TINC UN LIO MOLT GRAN !
Hola !
Fa temps que m'agrada un noi i aquest noi es el meu millor amic, el que passa es que a ell li agrada una noia , que crec que ja s'esta oblidant d'ella perquè ella li va dir que no volia res amb ell ...
Llavors el lio esta en: Cada cop que quedem amb amics, quan s'envan tots cap a casa ens quedem avegades sols ell i jo, llavors ens començem a dir parides,parlem tota l'estona fent-nos bromes, fem tonteries, tontejem tipo: pessigolles, ens agafem avagades de la mà, ens fem pessigolletes pels braços, jo m'apollo en el seu hombro i ell em toca la cara o els cabells i avegades també abraçades ....
Llavors jo no se si li hauria dir que l'estimo perquè tampoc se si ell voldria sortir amb mi i tal....
i tampoc se el que vol ell amb aquest "tonteig"....
Jo voldria estar amb ell (de novios), però aquesta es la meva por.... de que després de que li digui que l'estimo, no tinguem la mateixa relació que ara....
Que puc fer ????
InterPersonal

Hola anònima,
Gràcies per escriure. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
La línia entre l'amor i l'amistat a vegades pot arribar a ser molt fina, oi? Potser podries tirar-li alguna indirecte, a veure com reacciona. Si et segueix el joc, si es posa seriós, si es queda bloquejat... i així poder intuir què sent ell.
De totes maneres, la millor manera per sortir de dubtes és preguntar-li directament o explicant-li què sents tu. No sabem quina serà la seva reacció, i aquest és el risc (haver d'acceptar que ell no sent el mateix per tu), però també té un avantatge: sortir de l'incertesa.
Rumia bé cap a on vols tirar i si et decideixes parlar amb ell, escull algun moment en què estigueu a soles i tranquils. Exposa-li la teva situació i escolta quina és la seva reacció. No la sabem, però hauràs de respectar-la. És molt possible que després d'això, la vostra relació canviï, però aquest és el risc de sortir de la incertesa.
Molts ànims!
Una abraçada!
www.consultajove.cat