awww
Hola bones, doncs, jo tinc un amic amb el qual parlo molt per fb i whatsapp i per l'insti quan ens creuem i això. Ell en té un any menys que jo, farà 15 i jo 16, i quan parlem per exemple l'altre dia li vaig dir que venia una amiga de fora a casa meva 1 setmana, i lo primer que va dir va ser: És tan guapa com tu? I això em va fer pensar que potser li molo o alguna cosa... Però l'altre dia,érem a una espècie de trobada i em va dir que passés a saludar-lo però jo no em trobava gaire bé i li vaig dir que no podia, que ja estava anant a casa i es va mig enfada amb mi, això em va fer sentir malament tota la tarda i després va dir-me que no estava enfadat, que era en conya, que només li havia molestat que no el saludés. Un amic que sap això em va dir que si em molava, i jo li vaig dir que no, que no setnia res, però des de aquell dia tinc dubtes i no tinc clar el que fe ni com reaccionar ni res...
InterPersonal

Hola!! Pel que m'expliques sembla que tu si que li agrades a ell, i penso que tu també ho veus així, no? els sentiments no es poden escollir, neixen en nosaltres a vegades sense saber perquè, tu sembla que encara no tens clar si t'agrada o no, per tant no ho forcis, si aquests sentiments apareixen en tu, ho sabràs de seguida. Ara mateix dubtes perquè no són prou intensos però sembla que alguna cosa hi ha. dona't temps a veure què passa i no intentis còrrer, ja que no aconseguiràs res volent anar més depressa del compte. amb el temps aconseguiràs una resposta segur, ja que o bé aniran a més o bé desapareixeran, i llavors podràs decidir.
Sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic. www.interpersonal.cat/marina.marullpsicologa@facebook.com