L'amor té edat?
Hola! Bé us explico, l'altre dia estava en una festa, on només coneixia la persona que feia anys. La majoria dels nois que estaven en aquella festa tenien dos o tres anys més que jo. El que passa és que hi havia un noi molt guapo i vam començar a xerrar. Vam xerrar molta estona i mentres xerrava amb ell em feia sentir una sensació diferent, em sentia realment especial, quan no haviem dit res de l'altre món. Al final ens vam donar el número de telèfon i tot. Hem xerrat durant uns dies i realment estic molt enamorada d'ell, penso amb ell cada segon del dia i sobretot abans d'anar a dormir. Després de tot aquest escrit, aquí ve la gran pregunta. Moltes amigues seves m'han dit que sent algu per mi, però les meves amigues diuen que sortir amb un noi 3 anys més gran que jo.. millor no. Però si els dos sentim alguna conexió i els amics es comencen a posar on no els demanen? És massa gran per mi? L'amor té edat?
Moltes gràcies! Un petó!
InterPersonal

Hola Anneeta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
És fantàstic que sentis aquesta connexió amb una persona i si és mutu, encara millor!
La veritat és que la diferència d'edat té a veure amb la situació vital que viu cada persona. Per exemple, 7 anys de diferència (dels 14 als 21) pot comportar més dificultats que no quan ets adult (dels 40 al 47), perquè totes dues persones estan vivint el mateix.
No vulguis córrer, ves coneixent aquest noi i decidint si t'agrada o no, si t'hi sents còmode, si pots ser tu mateixa.... i ves veient cap on flueix, d'acord?
Una abraçada!
www.consultajove.cat