No em veig bé (8888888888 És per reconèixem8888))
Hola adolescents! Sóc una noia de 14 anys, el mes que ve en faig 15.
La qüestió és que tinc la regla desde els 11 anys (fa 3) i no tinc pits, bueno, no en tinc gens, he d'utilizar el top esportiu perquè els altres em venen grans.
Quan fem educació física a l'institut em fa molta vergonya canviar-me perquè sóc la que menys pits té.
Diuen que quan et ve la regla et creixen però ami encara no.. i voldria tindre una mica més. Si es per genètica n'hauria de tindre, ma mare té molt de pit i jo doncs... no em vull quedar "plana".
Algun consell? :( No m'agrada veure'm així..
Gràcies:)
Sara Bujalance

Hola petitaguerrera07! El millor consell que et puc donar és que tinguis paciència, el teu cos encara està creixent i en els propers anys ha d'acabar de madurar. No et comparis amb les altres noies perquè cada cos té un ritme de creixement diferent. El que has de fer mentrestant és menjar bé per assegurar-te de que el teu cos rep tots els nutrients necessaris per desenvolupar-se. El que també pots fer és buscar sostenidors que tinguin una mica de push up o una miqueta de foam (escuma) per a que sembli que en tens una mica més (moltes noies en porten). I sobretot, tingues paciència, dóna-li temps al teu cos per madurar! Molts petons!!