SISPLAU AJUDEUME
Hola, mireu es veu que he quedat amb un noi i el noi s'ha liat amb moltes noies i jo amb cap noi. I clar, ell té experiència jo no, em podeu dir ELS PASSOS PER FER LIARME?? Sé que sorgeix sol però nomes per orientar-me pliiiiiiiiiiiis!! Pasos!!!!!!!!!!1
Moltissimes gracies, majudareu mooolt.
InterPersonal

Hola Amor!
Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs primer de tot si, confiar molt en això que ara no saps ben bé què significa de que "sortirà sol"!. A veure, evidentment ens hem de tirar una mica al buit també, erquè no podem deixar qeu tot vagi al seu aire, però realment, si esteu còmodes anirà sorgint i aniràs veient, al teu ritme, què vols en aquell moment. De veritat! Confia-hi!!
És molt important , però, que primer de tot tinguis clar fins on vols arribar!!! No et centris tan en el que vol ell, sinó en el que tu vols i estàs preperada. Centra't rimer en tu per a poder gaudir junt amb ell. Si només poses l'atenció en el que ell vol o la teva idea del que ell espera de la trobada tene punts de no disfrutar-la tan.
Planteja't doncs si vols un lio i fins on arribar. Primer depèn de tu el que vagi bé i de que et sentis còmode!! És així!
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat