Ajuda...
Hola soc una noia de Barcelona de 16 anys, al desembre 17.. La veritat es que ja fa uns dies que no m'ho estic passant gens be, el motiu principal es per un noi. No aixeco el cap des de que em va deixar de parlar pel whatsapp i aquestes coses.. Vam començar a parlar un dia per primer cop, i va estar uns dies sense dir-me res, pero desprès va tornar a mi i vam començar a parlar més seguidament, jo poc a poc m'anava enganxant a ell. Però el cas es que a una festa teniem que estar junts, encara que al fi i al cap no ho vam estar, i des de llavors que pel whats ja no m'ha dit res més... ens hem estat enviant snapchats tots els dies però abans em contestava els snapchats...pero cada cop hi ha menys interès.. i ell a mi m'agrada molt. I em pregunto el perquè ja no em parla més.. I no hi ha dia que no m'ho llevi del cap. Espero una resposta, un consell, i un perquè (últimament he intentat mostrar més interes per ell, però res) Ajuda si us plau:( Gràcies!!
InterPersonal

Hola Anonima!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que durant uns dies t'hagi tocat aquest tema. Evidentment és un misteri saber perquè ha perdut l'interès si no li demanes directament a ell. Per tant, si ho vols saber li hauràs de demanar...No passa res, tens tot el dret a fer-.ho! Ara, també hauràs d'acceptar la seva resposta.
Deixa passar uns dies. A vegades pot passar que un s'hagi egoviat una micai es distancii. I plnteja't si tu vols això, si et mereixes que algu entri a la teva vida i desaparegui de cop.
El que t'ha passat és comú, a vegades comencen les aproximacions i llavors un dels dos es desconnecta per mil motius que només sap ell. No deixis que et tregui més dies ocupada pensant en el perquè, sinó funciona, centra't en tu , en el que t'agrada i en recuperar bon rotllo!!!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat