No m'aclaro
Hola! Primer de tot, gràcies per llegir-me!
Porto un temps amb molts dubtes sobre el que vull ser al futur. Els meus pares em forcen a que estudi medicina o dret, però jo no vull.
Per una part m'agradaria estudiar psicologia, però no paren de repetir-me que no tindrà gaires sortides i no estan d'acord. Per una altra, està aquest somni que tinc desde molt petita, i és dedicar-me a la música (ja sigui cantar o produir música com un DJ jajaja), i com era d'esperar, els meus pares no ho accepten.
No vull estudiar el que ells em diuen, perquè seré molt infeliç. Ja m'agobio massa a l'institut, imagina't a la universitat estudiant algo que detesto.
Moltes gràcies, de veritat.
InterPersonal

Hola cloud!
Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc el que expliques...és natural que si ho detestes t'agovii la idea. No és cert que la psicologia no té sortides, ara si que cal esforç per aconseguir una bona feina, però com tot...
Explica'ls-hi com et sents havent de fer alguna cosa que volen ells però que a tu no et fa il.lusió ni en tens ganes. Informa't de què és la psicologia, què estudies, sortides que hi ha...etc. SI és el que vols i t'agrada aniràs trobant el teu camí. És qüestió de motivació i esforç!!
I si t'agrada la música doncs no descartis fer algu paral.lelament o més endavant. Hi ha temps per tot!!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat