ARA QUE FAIG, SI EM TORNA BOJA
hola, fa temps vaig conèixer un noi a través del meu germà, parlem moltíssim i al principi semblava k ell li molava una mica però després jo vaig tenir novio i tot i seguir parlant potser ell ja va descartar la idea de tenir algo, jo vaig tallar amb el meu novio i al cap d'uns dies vaig veure que aquest noi amb qui parlava em començava a agradar, ell sempre ma dit que no pot ser perquè soc petita (jo tinc 16 i ell 18), perquè soc la germana del seu amic i perquè li van les grans, al final vam parlar ho i ell en va dir k ja havia notat que algo si k em molava i li vaig dir k si k era veritat i es com que ell ho sap però com que no pot ser doncs el tema es queda en no passara. Em torna boja (no per a relació però si per a lio), però potser si te rao de que soc petita però que mes dona, em fa rabia que em digui que li agraden les mes grans, creieu que hauria de deixar-ho estar o insistir o alguna cosa?, sincerament no se k fer.
MOLTES GRACIES
InterPersonal

Hola Ona!
Vols dir que només és la diferència d'edat el que el frena? És una llàstima que si tots dos sentiu alguna cosa entre vosaltres, no pugueu gaudir-ho. Sabem què sent ell exactament? Li agrades? Pot ser que el fet que sigui amic del teu germà el freni a tenir alguna cosa amb tu? Com veus ens venen moltes preguntes en llegir-te...
Si finalment ell no sent el mateix per tu, sigui pel motiu que sigui, hauràs d'aprendre a acceptar-ho i respectar-ho. Posar una mica de distància entre vosaltres (física i virtual) pot ajudar-te a portar-ho millor i aconseguir "oblidar-lo". Si pel contrari ell també sent alguna cosa per tu, valoreu si és ara el moment de que passi alguna cosa més o no.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat