My head is such a mess
Hola adolescents!
Primer de tot volia donar gràcies a que em respongueu. La veritat és que tinc el cap fet un lio... Veureu; vaig conèixer a un noi fa unes tres setmanes i fa una ens vam liar per primer cop. A mi ell m'agrada (el trobo guapo i és súper simpàtic). Fins aquí tot bé, la cosa es comença a complicar quan ell em tracta com la seva nòvia. Suposo que la majoria (per no dir tots) els que esteu llegint això us deureu estar pensant: si li agrada, com es poden complicar les coses perquè la tracti com a la seva nòvia? Doncs ni jo ho sé, l'únic que sé és que no em sento còmode quan m'agafa de la mà o fa el tonto per alegrar-me. No sé ni jo perquè no em sento còmode, perquè de veritat que m'agradaria sentir-m'hi. Per altra banda, quan ens liem em sento genial i no pararia, perquè (com ja he dit) no és lleig, i hi ha cops que he començat jo, així que atracció per ell sento. Un cop explicat el meu problema m'agradaria que m'ajudessiu a saber què fer. Ahir a la tarda li vaig demanar temps i a la nit ens estavem liant un altre cop, avui li he dit que de veritat en necessito i que ho comprengui, i encara que ho ha fet, sé que també li ha sentat una mica malament. Què faig? Continuo amb la relació? Tallo amb ell definitivament però continuem sent amics? He pensat en dir-li de ser amics i de tant en tant ens podem liar però ha començat a sentir per mi i encara que sigui poc, no li vull fer mal. Help!
InterPersonal

Hola Anonima369!
Primer de tot moltes gràcies a tu per escriure'ns! :)
Si tens tants dubtes i necessites temps, potser aquesta és la millor opció per ara. Quan demanem temps és important que també hi hagi certa distància entre vosaltres, ja que si no la cosa es fa molt difícil. És normal que si ell està començant a sentir més per tu, li faci mal sentir que tu necessites temps o que no acabes de tenir les coses clares, però és important ser sincers amb els nostres sentiments i no voler forçar-los.
Pren-te el temps que necessitis i valora què sents exactament i que és el que et ve de gust fer. Un cop ho tinguis clar, parla-ho amb ell i trieu aquella opció que us faci estar bé a tots dos sense que cap de vosaltres pateixi!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat