embolic urgent...
hola adolescents, primer de tot volia donar les gràcies per llegir la meva carta i demanar perdó per les faltes.
doncs be, jo ara tinc 15 anys i la veritat nose molt be com soc, estic confosa, normalment soc una noia alegre pero darrerament estic molt irritable i la rao és perque nosé que hem passa pel cap.
desde els 12 anys m'ha agradat un xicot pero l'hivern d'aquest l'any l'he conseguit oblidar, mes o manco.ahir em va xerrar i ara estic feta un embolic, pero el tema no es aquest.
la gent d'aqui a on soc no es lia als 11, i com que als 12 ell ja m'agradava doncs ara amb 15 mai... mai m'he liat. mai he tingut res amb ningu ila veritat esque no m'importava fins que fa un mes o aixi les meves amigues em digueren q em quedaria sola a n'aquest pas. i ara cada dia somio que tenc novio i hem despert molt deprimida. em podrieu donar consells de que fer amb la meva vida?
i tambe de com vestirme per agradar mes
i si us animau podrieu dirmecoses que agraden al tios i com ser mes llançada.
tinc por que a lhora de...liarmesen riguin perque ho faig malament o algo
gracieeees
InterPersonal

Hola Ventafocs!
Tenir 15 anys i no haver-se embolicat amb ningú és la cosa més normal del món, així que tranquil·la! Sola no et quedaràs i amb el temps trobaràs a algú amb qui compartir aquest moment. No tinguis pressa, ja que a vegades aquesta pressa per liar-se amb algú o tenir parella, pot fer-te fer coses de les quals no n'estàs convençuda. Cada persona ha de portar el seu ritme i no s'ha de sentir pressionada per cremar etapes ràpidament.
Ens demanes consell per vestir-te per agradar més i coses que agraden als tios, i això és impossible de definir. És important que et vesteixis com a tu t'agradi i et sentis còmoda, no per agradar exclusivament als altres. Pensa que cada noi és un món, igual que cada noia, i per tant el que li agradi a un no té per què agradar-li a l'altre. Tingues present que quan algú s'enamora d'una persona ho fa de tot el conjunt, i no d'algú que aparenta ser qui no és per agradar als altres. Busca el teu propi estil, emprovat roba diferent, tria i remena i segur que trobes allò que et fa sentir a gust.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat