que puc fer?
Fa poc que he començat a sortir amb un noi on ens vam coneixer per whats app.Encara no ens hem vist en persona, m'ha dit de quedar, però em fa por que no li agradi com soc. Sap com soc per fotos, però a les fotos surto bé pels efectes en persona no soc tant guapa. A més per wats upp soc més oberta peró per persona soc molt més tímida i no sabré de que parlar amb ell.
QUE PUC FER?
InterPersonal

Hola anonim131!
Si vols començar una relació amb algú, és important que no només parleu a nivell virtual. Fins que no el coneguis en persona no sabràs si també estàs enamorada de la persona amb la qual t’escrius cada dia. Hi ha parts d’una relació de parella que només es poden tenir, de veritat, si hi ha una part presencial. Pensa que la por que tu tens també la pot tenir ell.
La nostra recomanació és que et mostris tal com ets, si s'enamora de tu, s'enamorarà del conjunt i no d'una persona que aparenta ser qui no és realment. Per tant, si ets tímida, no passa absolutament res, fins i tot pots dir-li.
Si mai decideixes quedar amb ell en persona, vés-hi acompanyada (d’una amiga per exemple) ;)
Esperem que la vostra història vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat