Primer dia de classe
Bona tarda,
Volia compartir la meva angoixa,perquè porto uns dies que no paro de pensar en el primer dia de classe. Doncs bé, se que encara queden uns quants dies, però, tot i així, no deixo de pensar-hi. Aquest curs començo primer de batxillerat i aniré a una escola nova on no conec a ningú. Em fa molta por ser la nova i em preocupa massa que el meu primer dia pugui ser un desastre. Probablement aquest sentiment sigui normal,però m'agradaria que em proguessiu donar alguns consells per no passar-ho tan malament i, sobre tot, per no quedar-me bloquejada el primer dia.
Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola lm25!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns! Fa dies que vas fer-nos la consulta i pel dia que és ja has començat les classes! Com ha anat el primer dia a l'escola nova? :) Com molt bé dius, és del tot normal que estiguis una mica nerviosa i que et preocupi, però segur que has afrontat el teu primer dia amb optimisme!
La nostra recomanació és que et mostris sempre tal com ets, és a dir, sigues sempre tu mateixa i mostra una actitud oberta a conèixer gent nova i a aprendre un munt de coses. Com amb més gent et relacionis més oportunitats de conèixer aquells que es podran convertir en bons amics! Pots aprofitar els moments de descans entre classe i classe per relacionar-te amb els teus companys i companyes.
Una abraçada ben forta i molts èxits en aquesta nova etapa de la vida!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat