Amor
Bones,
sóc una adolescent com qualsevol altra, i el problema esque estic enamorada del meu millor amic, i aquest te novia, tot i que amb la seva novia tenen una relació molt separada ell diu que se l'estima molt, pero jo no crec que se l'estimi tan. Sempre m'esta dien que soc la millor, i tontejem una mica, moltes vegades tenim la típica discusio de ''dos enamorats'' de testimo no testimo i aixi, que faig m'en desamoro, segeixo esperan?
Necesito un consell.ANONIM.
InterPersonal

Hola! Barrejar l'amistat i l'amor és perillós... però quan passa què podem fer-hi? El que està clar és que no pots negar el que sents, però m'imagino que no deu ser fàcil estar tan a prop seu sense poder anar més enllà... T'has de preguntar què vols fer: li dius i t'arrisques a perdre la seva amistat? o no li dius i t'arrisques a patir en secret pel seu amor? És una decisió que no hauries de prendre a la valenta. L'has de pensar molt. M'ha vingut al cap que si li tens molta confiança podries tantejar el terreny explicant-li el teu cas però sense posar-vos a vosaltres de protagonistes (tinc uns amics..., he vist una pel·lícula,... ) a veure què faria ell en una situació així. Potser et donaria informació per saber cap a on decantar-te.
Què et sembla? T'atreveixes?
Que tinguis molta sort!Marina Marull www.interpersonal.cat