Quina merda!!!
Hola, tinc un problema i necessito ajuda. Estic sortint amb un noi, però ell està de vacances a un altre lloc i llavors parlem per wats. Ja portem dos mesos sortint i des que se'n va anar de vacances el trobo molt a faltar (fins aquí tot va bé, fins que…). Un dia estàvem parlant pers wats (quan parlem pel wats a vegades parlem de coses que ells no saben de mi), llavors la meva germana em va cridar perquè necessitava ajuda amb els deures, jo em vaig deixar el mòbil encès i quan vaig tornar per agafar-lo vaig veure a la meva mare mirant les conversacions que havíem tingut ell i jo. Més tard quan vaig dir-li a la meva mare que era el meu nòvio i algunes altres coses, em va tornar el mòbil i llavors vaig esborrar les conversacions (el que no sabia era que es podien tornar a recuperar les conversacions i…). Quan va arribar el meu pare de treballar la meva mare li va explicar tot el que havia passat i el meu pare em va treure el mòbil. Ells em van dir que parlaríem del tema, però no ha sigut així, sinó al contrari. L'endemà vaig anar a la biblioteca i quan vaig tornar els meus pares estaven molt simpàtics, era com si haguessin oblidat el tema. Avui en dia encara estem així i ja em sembla bé, però quan li vaig dir al meu pare que em tornes el mòbil, hem va dir que havans aviem de tindre una xerrada de tot el que havia passat.
Gràcies!!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Segons sembla teniu una conversa pendent entre els teus pares i tu... no sabem què és el que van llegir d'aquestes converses entre tu i el teu nòvio, però com el que van llegir ja no ho podem canviar, el que et recomanem és que busquis un moment de tranquil·litat i els hi diguis als teus pares que t'agradaria parlar amb ells sobre el que va passar. Creiem que aquesta és l'única manera que teniu per aclarir el que va passar i perquè puguin tornar-te el mòbil!
Esperem que vagi molt bé aquesta conversa!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat