No se k passa (ll)
Fa molt temps et vaig enviar consultes explicant el meu problema amb el menjar. Ara peso 40 kg
Quant ja s'acababa el curs semblava que m'anava recuperant: menjava mes, estava mes feliç...
Pero es k no entenc el que em passa: Tinc pujades i vaixades. Quant vaig anar de colònies d'estiu 1 semana, hem vaig aprimar 2 kg. no vaig menjar res, no podia menjar. I els monitors sen van adonar, no era feliç. Però quant vaig tornar a casa vaig recuperar el pes que habia perdut. Tinc pujades i vaixades, no se el que em passa. Es tota la estona així... a més hi ha dies en k n o puc empassar-me res, no estic feliç... no se estic confusa perquè quant recupero la felicictat, penso que me recuperat, recaic...
Contesteu sisplau.
Sara Bujalance

Hola lluna,
Sembla que t'ho estàs passant molt malament i no acabes d'entendre ben bé què et passa. Pel que dius, el teu malestar està relacionat amb el menjar i amb el pes. Podria ser que estiguis patint un trastorn alimentari i que per això estàs tant preocupada per aquestes coses i fas aquestes pujades i baixades de pes.
En la teva consulta no comentes si estàs anant al metge o si estàs fent algun tipus de tractament. D'es d'aquí el que et podem recomanar és que puguis parlar de tot això amb els pares i que t'acompanyin al metge perquè ell pugui recomanar-te què fer.
El més important és que estiguis contenta i feliç, i sembla que de moment t'està costant. La millor manera de solucionar-ho és que puguis parlar-ho a casa i que un especialista t'ajudi a tornar a ser la noia que erets abans.
Si tens més dubtes, pots trucar-nos a la Fundació Imatge i Autoestima i parlem una mica per telèfon: el número és 93 454 91 09.
Petons