ajudaaa
holaa,
mira tinc un problema i es q ara tornarem ja un altre cop al insti, i faré 2n, però es que el problema es que jo estudio molt be i tot aixo, però amb sento una mica "atraçada", es com si les coses no les acabo de entendre o algú aixi, necessito que em digeu q es el q em passa siusplau
InterPersonal

Hola Andreaa!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Et passa amb totes les assignatures o bé només en alguna en concret? Ho has parlat amb el teu tutor/a? Si quan estàs a classe hi ha alguna cosa que no t'acaba de quedar clara o bé no entens, no dubtis en aixecar la mà i preguntar-ho. És important que puguis anar resolent els dubtes que et vagin quedant.
El que també pots fer és valorar, conjuntament amb els teus pares i professors, si t'aniria bé fer algun reforç en alguna assignatura en concret per anar assolint els objectius marcats, com ho veus?
Com ja has començat 2n parla amb els teus profes, segur que et donen un cop de mà i aquesta sensació que tens de que vas una mica "endarrerida" millora!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat