Que he de menjar i que no he de menjar?
Sóc una noia de 14 anys que malauradament tinc força acné juvenil. Persones expertes m'han dit que hi ha diverses causes i una d'aquestes és el que menges. Què hauria de menjar més i que hauria de deixar de menjar o menjar-ne menys quantitat per reduir l'acné?
Espero resposta aviat!
Petons adolescents
Sara Bujalance

Hola!!
L'acne surt perquè el cos està fent un canvi hormonal i és molt típic de l'adolescència. Hi ha persones que en tenen més i altres menys, però tard o d'hora tothom en té. Efectivament hi ha diverses causes, però la principal és el canvi hormonal, i contra això poc hi podem fer.
Si que és veritat que hi ha alguns aliments que poden afavorir que te'n surtin més, sobretot els que són més greixosos (embotits). Tot i així no has de deixar de menjar cap aliment per l'acné (a no ser que t'ho recomani un metge), ja que com t'he dit, el principal motiu és hormonal.
Si et preocupa molt, pots anar al metge o a la farmàcia perquè et recomanin alguna crema que vagi bé per reduir-lo. Actualment hi ha bastants productes que funcionen bastant bé.
Petons