Fer-se gran
Hola.
Bé, aquesta és la primera vegada que faig un consultori però opino que és necessari.
Aquest estiu ha estat el millor de la meva vida, impossible de comparar amb altres anteriors. He fet un munt de coses noves: estar tota una nit desperta, depilar-me les cames, el primer peto,... M'agradaria que perdures per tota la vida. Però ara dintre de poc començara l'institut i tot estara cambiat. Tinc por del que pot passa perquè em paro a pensar i em dono conta de lo rapit que passa el temps. :(
M'agradaria poder guardar moments inoblidables com aquests a la butxaca i poder-los reviure quan tingues ganes. Per qué? Per què no pot ser així?
Jo sóc molt bona estudiant i m'esforço molt amb les tasques del insti, las notes em van molt bé i tinc molts amics. Però tinc por que tot això no serveixi per res i de que la meva vida no hagi valgut la pena.
TINC POR DE FER-ME GRAN!!!!!
Amb podeu donar algun consell??
:( :( :(
Merci.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Com ha anat el principi de curs?
Tens raó que a vegades el temps passa molt ràpid, però és una senyal que fem moltíssimes coses!!
Si aquest estiu ha sigut tan especial, per què no proves de fer un petit diari/recordatori? Així apuntes totes aquestes sensacions que has viscut (pots enganxar-hi fotos i altres proves per il·lustrar-lo), així el tindràs a mà quan vulguis reviure aquest estiu ;)
Però una cosa t'assegurem: si sents que ha sigut tan especial, seràs capaç de recordar-lo sempre! Potser no recordes tots els detalls, però la sensació de benestar i bon rotllo que transmet la teva carta, perdurarà, ja veuràs!
Una abraçada!
www.consultajove.cat