Promesa
Hola!! Soc una noia que viu a barcelona i te 17 anys. Vaig estar surtint amb un dels meus millors amics des de la primaria, vem durar 6 mesos i ell em va demanar temps, pero jo li vaig dir que el millor seria deixar-ho. Abans de surtir i durant aquell temps, ens vam fer la promesa de continuar sent amics quan la relació acabes. El problema es que ja ha passat molt temps i ell no em parla. Tinc moltes preguntes que fer-li, pero els meus amics em recomanen que esperi. Que puc fer?
Moltes grácies!!
InterPersonal

Hola Aries,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenem que tinguis molts dubtes i que necessitis parlar amb ell, però davant una ruptura, és important donar espai a la persona. Quan una relació de parella s'acaba (per molt amics que fossiu abans), normalment es necessita un temps de dol per pair la nova situació i acceptar que s'ha acabat l'amor. Per tant, respecta-li el seu espai.
Si vols pots obrir-li la porta a parlar amb tu, enviant-li algun whatsapp o cara a cara, però has de deixar que sigui ell qui s'apropi si vol recuperar la vostra amistat.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat