INDIGNACIÓ/AJUDA
Bones, es el tercer cop que escric, no crec que em respongueu així que no m'esforsaré a explicarme
:(. Tinc dos duptes:
1. Els preseminals son un mite o de veritat et poden deixar embaraçada?
2. Si no em sento bé mentre em lio amb el meu novio perque ho fa molt raro que e de fer?
pd: Saludacions des de Viladecans.
InterPersonal

Hola Mika,
Disculpa el retard en respondre't. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Intentaré resoldre el teus dubtes, tot i que segurament les meves companyes del consultori de sexualitat seran més específiques:
1. En el líquid preseminal conté espermatozoides i, tot i que en té pocs, aquests són suficients per fecundar un òvul.
2. Si no t'agrada com fa els petons la teva parella, hauràs de buscar maneres de canviar-ho. Intenta saber què és el que no t'agrada i dir-li de manera constructiva. És a dir, canviar el "no m'agrada que em fiquis la llengua" per "m'agrada quan juguem amb els llavis". Així entre tots dos podeu anar trobant els petons que més us agradin ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat