Ajuda!
Fa uns mesos vaig tenir una depresió i una professora em va ajudar molt a superar-la. Abans ens portabem normal com una professora i una alumne. Peró ara a canviat tot, quan em veu em somriu i se'm queda mirant molta estona. Aixó em posa molt nerviosa i a les seves clases em distrec per aixó, ademés que tinc molt poca concentració.
No se que fer!
Pd: ella m'agrada una mica.
InterPersonal

Hola Budi,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ens alegrem molt que estiguis millor i que aquesta professora t'hagi ajudat! És fantàstic saber que hi ha persones al nostre voltant disposades a ajudar-nos i tu en tens, com a mínim, una! Quan passem per un mal moment, acabem creant relacions molt especials amb les persones que tenim properes. Es tracta d'una relació més intensa, i segurament aquesta professora també ho sent així. Per la manera com ho expliques, sembla que està molt orgullosa de veure't bé!
D'altra banda, hem de vigilar no confondre aquesta relació especial d'admiració i gratitud amb l'enamorament. Quan ens enamorem volem passar estona amb aquella persona i també compartir-hi un futur i molts projectes! En canvi, l'admiració té més a veure amb el present, en passar estones amb aquella persona per aprendre'n. Evidentment, en tota relació de parella hi ha d'haver admiració. Recorda que entre ella i tu és difícil que hi hagi qualsevol altra relació que no sigui la que teniu actualment, bàsicament perquè esteu en moments vitals molt diferents.
Si et ve de gust, pots escriure-li una carta per haver-te ajudat, així sentiràs que li has pogut agrair tot el que ha fet per tu.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat